foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Ласкаво просимо на сайт Запорізької гімназії №81.



Новини

Актуальні події нашої школи.

Детальніше

Шкільні методичні об’єднання

Представлені методичні рекомендації та практичні матеріали щодо організації роботи...

Детальніше

Шкільні гуртки

Школа – це цілий світ багатьох цікавинок: в ньому знайдеться місце для кожного з вас не тільки за партою...

Детальніше

Спас-Вихор

Спас – це спосіб життя, традиція виховання козака-воїна – вірного захисника свого Роду, Землі-Матері та Краю.

Детальніше

      Актуальність, мета і завдання програми
    Виявлення, підтримка, розвиток і соціалізація обдарованих дітей стає одним із пріоритетних завдань сучасної освіти в Україні, оскільки від її рішення залежить інтелектуальний і економічний потенціал держави. Освітня практика показує зниження зацікавленості і реальних можливостей батьків і педагогів у виявленні та роботі з обдарованими учнями. Залишається гострою проблема раннього виявлення обдарованої дитини, забезпечення грамотної психолого-педагогічної підтримки його гармонійного розвитку та соціалізації.
Складність і специфіка роботи з обдарованими дітьми вимагають залучення до її вирішення різних вчителів, психолога, фахівців культури і спорту.
Необхідною умовою повноцінної освіти є взаємодія педагогів та інших фахівців з батьками.
Таким чином, необхідний пошук умов, що дозволяють якісно поліпшити роботу з виявлення, підтримки та додаткового розвитку обдарованих дітей.

      Нормативна база створення програми:
 1. Закон України «Про освіту».
 2. Закон України «Про загальну середню освіту».
 3. Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт.

      Зміст програми
      Назва Програми «Олімп»
      Керівник Програми Директор Запорізької гімназії № 81 Крук Раїса 
      Основні упорядники Програми Методична рада школи
   Мета Програми Розвиток системи, що дозволяє створити умови для адресної психолого-педагогічної підтримки обдарованих і інтелектуально розвинених дітей.
      Завдання Програми
1. Забезпечення особистісної, соціальної самореалізації і професійного самовизначення обдарованих дітей, активізація та заохочення їх творчої діяльності.
2. Розвиток ресурсної бази: школи (кадрової, методичної, матеріально-технічної, інформаційної, фінансової).
3. Вдосконалення науково-методичної та інформаційної підтримки педагогів у роботі з обдарованими дітьми.
4. Формування системи моніторингу особистісного зростання обдарованих дітей.

          Хортиця
        Село Хортиця засноване у 1790 р. Воно було першим менонітським селом у Росії. Лежало поблизу притоки Дніпра — річки Хортиця. Саме звідси і пішлa назва села. Спочатку тут оселилося 34 фламандські родини. Перша головна вулиця простягалася вздовж східного берега ріки. 3годом паралельно виникла ще одна вулиця зі західного боку. Щe згодом ці дві вулиці перетнула третя і почала називатися Головною. Пo суті вона була продовженням сусіднього села       Розенталь.
        У1848 р. тут налічувалося 39 господарств. 3авдяки своєму розміщенню, село Хортиця стало найважливішим центром усієї Хортицької колонії. Тут була адміністрація — міське управління колонії (волость). Найбільша церква — Хортицька Менонітська церква (гoлoвний духовний храм), теж розмістилася саме тут. Було кілька освітніх закладів, загальний шпиталь, лікарня для фабричних робітників кабінети лікарів та стоматолога.

    1895 рік була побудована Madchenshule як вищий навчальний заклад для дівчат-меноніток. Школа мала чотири класні кімнати, приміщення для відпочинку, вчительську, методичний кабінет, квартири для вчителів, широкі коридори та просторий вестибюль.

      Перший млин у селі збудували у 1830 p. 3 часом створили інші підприємства. 3агалом у Хортиці та Розенталі налічувався 131 промисловий заклад, починаючи від невеликих магазинчиків і закінчуючи великими фабриками. У 1908 р. населення Хортиці налічувало 1200 осіб. Крім вище згаданих установ у Хортиці була збудована і Православна Церква для російських робітників, які працювали на фабриках, синагога для єврейських торговців, яких чимало мешкало тут разом із родинами, a також бібліотека та читальня.Конструкція Дніпрогесу у 1927-1932 рр. мала нищівний вплив на село Хортиця. У село нахлинула маса робітників, які були зайняті на будівництві дамби. Пізніше уряд розпорядився збудувати pяд промислових об'ектів, які обслуговували збудовану електростаицію. Лист до канадських родичів, написаний у 1930 р., добре описує ситуацію в Хортиці:"Хортиця дуже змінилася за останні п'ять років. 3ник дух спокійного німецького села — воно перетворилося на велике промислове місто, де більшість мешканців недавно прибулі. Вулицю Петровську забрукували, і тепер нею безперестанку їздять машини та вантажівки. Сусідню вулицю, яка вела до Айнлаге, і де стояв пам'ятник, підняли так високо, що тепер з вікон видно лише другий поверх старого дому K. Тіссенів. 3мінили також течію Хортиці, a тaм, де колись була робітнича школа, збудували міст, і Хортиця вже не тече біля млина. Міст між K. Тіссенами та пам'ятником теж'зруйнували".Нині село є передмістям 3апоріжжя і називається Верхня Хортиця, де все ще збереглися декілька менонітських споруд. Ha жаль, зникло кладовище. Могильні плити з нього часто використовували для будівництва фундаментів нових будинків.

ЄДИНІ ПЕДАГОГІЧНІ  ВИМОГИ ДО  УЧНІВ ГІМНАЗІЇ

 

     Кожна організація, установа, кожне підприємство обов’язково мають певні правила поведінки чи етикету.

У нашій школі вони такі:

 1. Загальні положення:

1.1. Учні приходять до школи за 15 хвилин до початку занять.

1.2. Перед початком уроку учень повинен зняти верхній одяг, в разі необхідності – перевзутися у змінне взуття.

1.3. До приходу вчителя учні готують все необхідне до уроку. Підручник, щоденник, зошити, пенал мають бути акуратно покладені на парти.

1.4. Учні, які запізнилися на урок, повинні вибачитись за запізнення, і після дозволу вчителя увійти до класу.

1.5. Користуватися під час навчальних занять мобільним телефоном забороняється. На початку уроку учні повинні відключити мобільні телефони.

1.6. В спортивній формі учні повинні з’являтися тільки на уроках фізкультури.

1.7. Учні зустрічають вчителя вставанням.

1.8. Без дозволу вчителя або класного керівника ніхто з учнів не має права пересідати на іншу парту під час проведення уроку.

1.9. Учень, який пропустив уроки без поважних причин, допускається до занять лише з дозволу директора школи або його заступників та з відома класного керівника.

1.10. Учень повинен подавати щоденник вчителю для виставлення поточного або підсумкового оцінювання результатів навчання.

1.11. Після закінчення уроку учні встають і виходять з класу тільки після слів вчителя: «Урок закінчено».

1.12. У разі порушення дисципліни учнями під час заняття викладач школи, староста класу мають право усно або через доповідну записку інформувати класного керівника, адміністрацію школи для вжиття дисциплінарних заходів проти порушників.

1.13. Пропуски занять без поважних причин є порушенням єдиних вимог до учнів школи і адміністративно караються.

1.14. У разі захворювання учень відвідує медпункт, за показниками  отримує звільнення від занять, інформує про це класного керівника і тільки потім залишає ліцей.

1.15. Спілкування зі старшими, однолітками має бути виваженим, привітним і доброзичливим. Учень не повинен допускати принизливі й образливі вислови, вживати ненормовану лексику та інше.

2. Правила поведінки учнів на перерві:

2.1. На перерві учням не дозволяється бігати, штовхатися, кричати, порушувати норми техніки безпеки.

2.2. Під час руху по сходах учні повинні обережно пересуватися, ретельно оглядаючи підлогу. Бігати, стрибати по сходах забороняється.

2.3. Щоб запобігти скупчення людей на сходинах під час масового пересування, учні, що спускаються з верхніх поверхів, повинні йти по сходинам ліворуч. Учні, що підіймаються, - праворуч.

2.3. При появі на поверсі директора, його заступників, вчителів або інших дорослих учні повинні стати вбік і пропустити їх.

3. Вимоги до зовнішнього вигляду учнів

3.1. Кожен учень зобов’язаний з’являтися до школи чистим і охайно одягненим.

3.2. Кожен учень повинен бути одягненим  в одяг ділового стилю.

3.3. Вимоги до шкільного костюму:

- шкільний костюм тёмного  кольору (дозволяються класичні джинси темного кольору);

- блуза (дівчата), сорочка (хлопці) білого кольору в святкові дні;

- однокольорові блузи й сорочки в буденні дні;

- светр (в холодну погоду).

3.4. В спортивній формі учні повинні з’являтись тільки на уроці фізкультури.

3.6. Під час перебування в школі учням заборонені яскраві прикраси та косметика.

4. Вимоги по збереженню шкільного майна:

4.1. Всі учні зобов’язані зберігати шкільне майно, бережно поводитися зі своїми речами та речами товаришів.

4.2. Забороняється псувати парти, дошку, стільці, бруднити стіни, вікна в класах і коридорах.

4.3. Учні повинні зберігати зелені насадження на шкільному подвір’ї та навколо нього.

4.4. При пошкодженні шкільного майна батьки учнів зобов’язані відшкодувати матеріальні збитки.

5. Обов"язки  чергових по класу:

5.1. Чергові зобов’язані:

- доповідати класному керівнику про стан справ у класі;

- доповідати вчителю про відсутніх на уроці;

- стежити за наявністю на уроці крейди та ганчірки для роботи на дошці;

- стежити за збереженням шкільного майна;

- оберігати квіти, поливати їх;

- після закінчення уроку проводити прибирання в класній кімнаті.

6. Поведінка в їальнді:

6.1. Прямуй до їдальні разом з учнями свого класу, організовано й спокійно;

6.2. В їдальні веди себе згідно правил культурної поведінки;

6.3. Сідай за стіл разом із товаришами-однокласниками;

6.4. Бережливо стався до хліба та інших продуктів харчування;

6.5. Поївши, збери за собою брудний посуд і віднеси його на спеціальний стіл.

 7. На позакласних заходах:

7.1. На позакласні заходи з'являйся точно у визначений час;

7.2. Якщо на позакласний захід прийшли дорослі, привітай їх, запропонуй вільне місце, у випадку необхідності поступися своїм місцем;

7.3. Під час проведення масових заходів будь стриманим, не заважай іншим сусідам. Якщо тобі потрібно вийти, дочекайся перерви, одержи дозвіл відповідальної особи (учителя чи чергового учня) і тихо вийди, не турбуючи оточуючих.

 

 8. Поведінка позашколою:

8.1.Учень зобов’язаний бути ввічливим, коректним і доброзичливим, проявляти витримку й розуміння у стосунках.

8.2.Бути уважним до дорослих, маленьких дітей, хворих і літніх людей.

8.3.Дотримуватися правил дорожнього руху та поведінки в транспорті, громадських місцях.

8.4.Дбайливо ставитися  до природи.

8.5.Забороняється вживання алкогольних напоїв, тютюну та ін.

8.6.Дотримуватися мовного  етикету, не дозволяти нецензурних висловлювань.

 

Якщо Вас не влаштовують наші правила, ви маєте повне право змінити навчальний заклад.

 

 

 

 

 

2024 Copyright http://vstudio.name Rights Reserved